Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
product_variation
product

Shipping, Returns & Refunds

Oceansouth / Μεταφορικά, Επιστροφές & Αποζημιώσεις

 

Στέλνουμε όλα τα δέματα με τον συνεργάτη μας GLS Germany.

dhl post logo
GLS-Group-General-Logistics-Systems-B.V.

 

Ο χρόνος επεξεργασίας παραγγελίας είναι: 0-1 ημέρες.

Η GLS παραδίδει στις περισσότερες τοποθεσίες στην Γερμανία εντός 24 ωρών. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να παραλάβετε την παραγγελία σας την επόμενη ημέρα.

Για τους πελάτες μας από άλλες τοποθεσίες, παρακαλούμε να επιτρέψετε τους ακόλουθους εκτιμώμενους χρόνους αποστολής, υπολογισμένους σε εργάσιμες ημέρες:

Αυστρία: 1-2 ημέρες
Βέλγιο: 1-2 ημέρες
Δανία: 2 ημέρες
Γαλλία: 2-3 ημέρες
Ιταλία: 2-3 ημέρες
Λουξεμβούργο: 1 ημέρα
Ολλανδία: 1-2 ημέρες
Σουηδία: 2-4 ημέρες
Μάλτα: 5-7 ημέρες

Υπόλοιπες Ευρωπαϊκές τοποθεσίες: 2-5 ημέρες

Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε και να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών, για οποιονδήποτε λόγο και χωρίς αιτιολόγηση.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την αγορά μου;

Πρέπει να μας πείτε ότι θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελίας σας. Δεν αρκεί απλά να στείλετε τα προϊόντα πίσω. Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε με email στη διεύθυνση: [email protected] για την απόφασή σας, και να συμπεριλάβετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Μπορείτε να μας ενημερώσετε και να στείλετε πίσω τα προϊόντα ταυτόχρονα, για παράδειγμα, προσθέτοντας μια γραπτή δήλωση με τα προϊόντα ότι επιστρέφετε ταχυδρομικώς ή στέλνοντας ένα e-mail.

Πρέπει να στείλετε τα αχρησιμοποίητα προϊόντα πίσω εντός 14 ημερών αφού μας ενημερώσετε για την επιστροφή.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Αποζημιώσεις

Πρέπει να σας δώσουμε επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την παραλαβή της ακύρωσής σας, αλλά μπορούμε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων αν δεν έχουμε λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη ότι τα επιστρέψατε.

Αυτή η επιστροφή χρημάτων πρέπει να περιλαμβάνει τυχόν έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ωστόσο, ενδέχεται να σας χρεώσουμε τα έξοδα αποστολής, εάν επιθυμείτε express παράδοση.

Τα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφές

Εάν για κάποιο λόγο έχετε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως, ώστε να επιλυθεί το θέμα.

Όλες οι τιμές στο κατάστημά μας περιλαμβάνουν φόρο και η απόδειξη συμπεριλαμβάνεται στην παραγγελία σας.

ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΣΑΣ

Βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση που δηλώνετε είναι πλήρης και περιλαμβάνει τον ταχυδρομικό κώδικα, τον αριθμό κατοικίας, τον αριθμό μονάδας κ.λπ. Σε περίπτωση που η διεύθυνση παράδοσης είναι λανθασμένη/ατελής, ενδέχεται να επιβληθεί χρέωση επαναπαράδοσης, εάν το προϊόν επιστραφεί σε εμάς. Δεν φέρουμε ευθύνη για αγαθά που χάνονται λόγω λανθασμένης διεύθυνσης.

ΑΛΛΑΓΗ ΓΝΩΜΗΣ

Εάν αλλάξετε γνώμη σχετικά με την αγορά σας, έχετε την επιλογή ανταλλαγής, πίστωσης ή επιστροφής χρημάτων:

  • Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 30 ημερών από την αγορά του προϊόντος.
  • Τα περιεχόμενα της παραγγελίας δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και βρίσκονται σε κατάσταση που μπορούν να πουληθούν
  • Πρέπει να μας επιστρέψετε τα αγαθά με δικά σας έξοδα εντός 7 ημερών από την επικοινωνία μαζί μας.

ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ

Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που αγοράζετε από το κατάστημά μας είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο:

  • Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό, ώστε να μπορέσουμε να βρούμε λύση στο πρόβλημα.
  • Προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων, αντικατάσταση ή πίστωση για αυτά τα προϊόντα, εάν επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αγοράς.
  • Εάν χρειαστεί να επιστραφεί το αντικείμενο ή να μας στείλετε φωτογραφίες, θα σας ενημερώσουμε μόλις επικοινωνήσετε μαζί μας.

ΔΕΝ ΛΑΒΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ

Εάν η παραγγελία σας δεν έχει φθάσει στο χρονικό πλαίσιο που αναγράφεται στην ενότητα Αποστολές, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Ο χρόνος αποστολής υπολογίζεται από την επόμενη ημέρα της ειδοποίησης αποστολής της παραγγελίας, και μόνο σε εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή).

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τα ακόλουθα:

  • Έχετε συμπληρώσει στην παραγγελία σας την πλήρη και σωστή διεύθυνση παράδοσης
  • Έχετε την ημερομηνία αγοράς και έχουν περάσει οι προβλεπέμενες ημέρες παράδοσης
  • Έχετε ελέγξει γύρω από τον χώρο του σπιτιού σας και έχετε επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο μεταφορέα.
  • Συμφωνείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν αντικατάστασης σε περίπτωση που η παραγγελία σας φθάσει αργότερα.